måndag, mars 12, 2007

I deserve getting wasted after all it's friday night tonight

Lördagen blev såklart inte lugn. Men lite drama har väl aldrig skadat någon. Igår slösade jag bort en hel dag och en hel kväll på att göra absolut inget mer än att ta en promenad och att se på Scrubs. Hade behövt göra så mycket mer än så. I fredags söp jag dessutom bort min bankomatkod ur mitt huvud. Gick från KB för att ta ut pengar till mig och Gabriella, framme vid bankomaten kunde jag bara komma ihåg Gabriellas kod men inte min egen. Alltså vad är grejen. Var är min kod? Vart tog den vägen? Dumma huve. Vad är det med KB som gör att man kan vara där i fyra timmar men bara minnas sammanlagt fyra minuter? Varför är det alltid så? Vad gjorde jag egentligen i fredags? Och varför minns jag inte att jag hånglat med han som sa "Men hej, vi har ju hånglat, för typ ett år sedan!". Livet alltså. Finns ändå vissa highlights, typ att det är ljust när man vaknar och att man kan ha fina skor. Eh. It's the littlest things that take me theeeeereeeee.

2 Comments:

Blogger www.jansdotter.net/blogg.asp said...

Haha, det är ju i alla fall tur att man kan vara söt när man nästan dränker någon!

2007-03-12 21:18  
Anonymous Anonym said...

jag har gått in på din blogg dagligen sedan du började blogga. så även om du inte tror att du har läsare, så har du det. tjo.

2007-03-13 19:39  

Skicka en kommentar

<< Home