fredag, mars 09, 2007

Forgive me father for I have sinned

Fick nyss veta en sak. En kompis har befunnit sig vid floden seine i Paris och hånglat med en kille i rock. Ja rock. Plagget vi trodde dog ut någongång för längesedan. Jag har nog inte hört rock nämnas sedan jag läste det i Cosmopolitan för typ två år sedan. Då stod det som nåt mysigt tips "Låt din kille svepa in dig i hans varma rock", redan då garvade jag för vem har rock liksom? Svaret är alltså franska killar. Inte nog med det så var det någon vid floden som spelade dragspel.

Ps. Han kallade även henne "plus belle" och somethingsomething "de la sablière". Jag kan inte franska men det har nåt med att vara jävligt vacker att göra. På svenska hade man väl sagt "Het brud. Jag hade lätt gett henne".

1 Comments:

Blogger Macks said...

Jag hade lätt gett henne.

HAHAHA, bäst tagline! Ska köra med den nästa festhelg. Lätt!

Din mobil är seepe. Fixa!

2007-03-10 04:50  

Skicka en kommentar

<< Home