söndag, januari 14, 2007

Är det någonsin en bra ide att sätta sig och titta på oprah-dvd och stortjuta istället för att göra sina läxor? Svar nej. Ska skriva två texter till svenskan imorgon, hade skrivit en men den har jag såklart lyckats tappa bort. Ja, av någon anledning sparade jag inte texten efter att jag skrivit den. Så jävla dum. Jag minns att jag tänkte "Hum, borde kanske spara" men en annan del av mig sade "Nej, du kommer bara ha den i väskan över helgen, vad kan hända", under tiden jag tänkte detta tycker man ju att jag bara kunde ha klickat på spara, men inte då. Detta är ett exempel som tydligt visar vem jag är som person. Tyvärr. Jag gör ofta så. Att jag tänker på saker jag borde göra istället för att faktiskt göra dem. Typ som igår. Jag tänkte att jag inte borde dansa till sweet child of mine. Ändå gjorde jag det. Med inlevelse.

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hej.
Har precis hittat till din blogg. Gör mig en tjänst och skriv! Du gör det jättebra och jag är hemma och är sjuk... Ska läsa gamla inlägg så länge.
Sköt om dig!
/Saga

2007-01-25 12:19  

Skicka en kommentar

<< Home