måndag, november 06, 2006

Jag saknar sommaren















5 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hej Lenny. Som jag skrev till Linnéa så ska jag fotografera ett djävulskt utdraget motorcykellopp här i Blekinge som jag inte kan hoppa över så är jag inte säker på att jag hinner hem till tillställningen på lördag. Jag håller tummarna dock - när måste jag O.S.A senast?

2006-11-06 17:29  
Anonymous Anonym said...

...jag vill förstås inte missa dig i svart peruk! Tecknat var väl temat, eller? Spännande, spännande. Men kan vi säga så att jag dyker upp om jag hinner? ...vad är det då för adress som gäller? Och för vem eller av vilken anledning anordnas denna trevliga fest?! ...så att man har LITE koll!

2006-11-06 18:14  
Blogger Linnéa said...

ja, det gör vi bannemig!! hörde att du skulle klä ut dig till pochahontas? ^^

2006-11-07 19:46  
Anonymous Anonym said...

Min Lennart - när jag äntligen lyckade prata mig ur att fotografra motorcykelracet åker jag på n rejäl förkylning. Så här sitter och och nyser i takt med mitt huvud som bankar fint till tröstmusiken. SUCK och STÖN. Men du - tror du att det är okej att jag kommer förbi någon timme (om jag tillfrisknat tillräckligt för det) och fotograferar er? Kan tänka mig att ni är en fröjd för ögat och min kameralins! Tror du att det går bra för Tommy och alla?

2006-11-09 12:50  
Anonymous Anonym said...

Jag ska krya på mig och ta feta fotografier på er på lördag!

2006-11-09 21:01  

Skicka en kommentar

<< Home