fredag, oktober 20, 2006

När hjärtat tröttnat på att hata ber jag böner ty riket är ditt; makten och härligheten är din och inget är mitt, when it rains it poors och det ösregnar i huvudet just nu. Du är i mitt huvud, långt ifrån varje dag men i alla fall ibland, du är i mitt huvud trots allt och vissa nätter drömmer jag om dig fast att du bett mig att sluta. Det var på tiden att jag blev arg var det någon som sa och nog är det sant, men vad hjälper ilskan vad spelar den för roll när makten är din, vad gör det för skillnad om jag skriker eller istället ser dig framför mig när jag blundar när jag ändå är din, jag är din hela tiden fast att jag avskyr fast att jag flyr är jag lika mycket din och ja allting är ditt: det här jävla allting är ditt i all evighet amen.

2 Comments:

Blogger Silverfisken said...

Fan vad bra du skriver, Linn.

2006-10-24 02:47  
Blogger Sara said...

Du vet minsann hur man trycer på rätt tangenter du.

2006-10-24 16:21  

Skicka en kommentar

<< Home