söndag, april 29, 2007

Lista på pinsamheter:

1. Såg Laakso i onsdags, skitbra, inte det som är det pinsamma utan det pinsamma var att när sångaren frågade vilken låt dom skulle spela som avslutning så vågade jag inte skrika vilken låt jag ville höra eftersom jag blev så blyg av hans otroliga hotness.
2. Blev aspackad igår och när dom andra gick ut gick jag hem och spillde flingor och mjölk överallt.
3. Sökte jobb som jordgubbsförsäljare.
4. Fick inte jobb som jordgubbsförsäljare.
5. Ska tillverka strypsnara.

4 Comments:

Blogger ebba said...

NEJ! oh,det hade varit mycket bättre om du också haft sommarens pinsammaste jobb. Så att jag inte själv får stå där och skämmas i mina limegröna kläder. Attans!

2007-04-29 20:03  
Blogger kajsa said...

fifan vad kul! i´ll be there!

2007-05-02 10:03  
Anonymous Anonym said...

hej , jag undrar om du vet vart man kan ta kontakt om man vill sälja jordgubbar. jag har läst att du hade gjort det och undrar om du kan säga det till mig, jag har nämligen sökt överallt men kan inte hitta någon att kontakta. MVH Josefin , PS: svara gärna snarast. /jossan3_1992@hotmail.com

2007-05-05 15:03  
Anonymous Anonym said...

Markus är het, det har du rätt i. Men han är himla trevlig!

2007-05-25 00:27  

Skicka en kommentar

<< Home