måndag, mars 26, 2007

Men alltså livet

Nu är det måndag igen och som vanligt lär veckan handla om att prata om vad som hänt i helgen och såklart om att längta till nästa. I fredags var Maja och jag på Partyland och handlade kuliga saker till Anjas födelsedag, efter det bakade vi en kladdkaka som vi dekorerade lite för mycket för att den skulle se god ut. På kvällen var det förfest hos Anja där det blev kanske lite vodka, sen blev vi som vanligt ett pinsamt niomanna-cykelgäng som landade på Ice. Jag måste sluta vara på Ice, har officiellt blivit stammis nu. När jag skulle beställa hann servitrisen före och ba "Hej, hur är det? En Smirnoff Ice va?", då ville jag dö. Josefin, Sara, Maja och jag sjöng Bara hon älskar mig med Blond för Anja som en födelsedagspresent. Det var tänkt att vi skulle gå till Crush men kön var för lång så det blev KB, pizzadansen och äpplepajsdansen. Vi stannade tills det stängde och sen följde vännerna mig till Stenkula. Man undrar ju vad planen var eftersom det var långt åt helvete fel för dom. Anyhoooo, jag vaknade imorse med en känsla av att jag verkligen bara borde ligga kvar och sova, men tänkte att nej, nu ska jag vara duktig så jag gick upp och tog mig dit. Jag borde ha legat kvar. Har bara haft en lektion och har redan skällt på en klasskompis inför hela klassen. Smart. Smidigt. Classy. Verkligen.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Måndag måste ha vemod så är det bara. Ibland ska man bara gå med den där känslan att ligga kvar och sova.Men jag har själv någon slags ångest knäpp i hjärnan som tvingar mig ur sängen för att vara d u k t i g vilket brukar resultera i diverse osmidigheter. Sånt är livet. Snart är det Tisdag, wooohoooooo!

2007-03-26 16:10  
Blogger Macks said...

HAHA cykelgänget, ni borde ställa upp i Tour de Sweden! ^.^

2007-03-26 23:00  

Skicka en kommentar

<< Home