måndag, oktober 02, 2006

Jag är så arg. Så hatisk. Så fylld av hat. Det handlar inte om att hata för sakens skull, det finns inget som är värt att hata bara för sakens skull. Allt hat är renodlat, övermäktigt och står över allt på denna jord. Jag är så trött på människor och mig själv just nu.

Hatlista:
  • Alla som sårat mig
  • Mina lår
  • Längden på mitt hår
  • Människors brist på självrespekt
  • Män
  • Min egen brist på självrespekt och att jag så många gånger tillåtit folk att köra över mig för att sedan bara låta dem backa över mig igen och igen och igen

Det är verkligen slut på offer-rollen nu. Huvuden ska rulla, facklor ska brinna och aldrig mer ska man komma undan med att pissa mig på ryggen och skylla på att det regnar. Liksom normalt att vara en person som ber om ursäkt för att ens rygg skadat kniven som någon upprepade gånger huggit en med.

12 Comments:

Blogger n said...

vem gör dig arg? vi behöver TELEFONERA!
du är bäst. puss!

2006-10-02 21:14  
Anonymous Anonym said...

Woho!! Linn the Barbaric Warrior!!! Aj LAJK!

2006-10-03 00:09  
Anonymous Anonym said...

Woho!! Linn the Barbaric Warrior!!! Aj LAJK!

2006-10-03 00:09  
Blogger Macks said...

jag hatar män så hårt att jag har låst i de små veklingarna till krabater i min garderob. ibland matar jag dem, ibland agar jag dem. men de är så söta när de låtsas spela trogna och pålitliga. det blir så komiskt liksom!

2006-10-04 00:24  
Anonymous Anonym said...

Vad händer i malmö i helgen? Du och jag ska göra något, är min tanke. Kontakta mig snarast. /Jonna

2006-10-04 21:55  
Anonymous Anonym said...

Vad gjorde frisören med håret? Tell me tell me tell me!

Alltså grejen med frisörer:
alla (tjejer) vill gå till frisören och typ "gör vad du vill" och så vill man att de ska titta en noga i ansiktet och säga "hmmm jag tror...det här, du skulle, verkligen..." och så klippklippklipp och så har de gjort värsta frisyren och man kollar sig själv i spegeln och har gått ner 5 kg fått aslånga ögonfransar och ser liksom så jävla snygg ut. Man skrattar när man betalar för klippningen och väl utanför salongen så vänder sig folk efter dig och när man träffar kompisarna känner de knappt igen en för att man är så jävla SNYGG!!

men så funkar det inte i verkligheten. I verkligheten måste man säga exakt vad man vill ha, hur man vill ha det och passa upp på frisören när de klipper helt okontrollerat i håret. Man blir fan inte snyggare än man ser till att de klipper en. trust me, ta det från en som råkat ut för den ena frisör olyckan efter den andra.

Senast var det pissgult hår. Jag var så upprörd när jag ringde tillbaka att jag skrek på tyska "Jag var på dig igår!!" när jag menade att jag var hos honom...ah well, livet, livet och håret.

2006-10-11 11:55  
Anonymous Anonym said...

Ehm, du verkar rätt störig.

2006-10-11 18:03  
Blogger Linn said...

jag tycker din anonymitet är störig. så jag tror det går jämnt ut.

2006-10-11 21:14  
Anonymous Anonym said...

Bort med denna hatlista nu och skriv något kul och inspirerande. Jag vet att du kan. / (lördag kring två...)

2006-10-12 01:42  
Anonymous Anonym said...

Tack för igår, min kära fotogenique....a Lenny. Jag ska kika mer på bilderna senare, men jag är ganska så säker på att där är många läckra! By the way; det blev inte mycket informerande om mannen, eftersom att bror och mor var på övervåningen och säkert tjuvlyssnade. Men du ska få mer info, ja, det ska du. Hur var Inkonst? Fixade du partyhumöret till slut? Berätta!

2006-10-15 17:57  
Blogger percovich said...

Det var länge sen jag läste din blogg. måste säga att jag blev lite glad för din skull att du är så arg. det är nog på tiden. hoppas att du förstår vad jag menar. kram!

2006-10-17 23:15  
Anonymous Anonym said...

Det är lite sorgset att du inte skriver längre.

2006-10-19 10:43  

Skicka en kommentar

<< Home