torsdag, februari 02, 2006

"Ni har säkerligen de flesta av er stött på nån sån här blogg-utmaning. Jag pallar aldrig varken göra dem eller läsa dem men nu tänkte jag för en gång skull hitta på en själv. För att jag vet att många verkar vara vinterdeppiga där ute, inklusive jag själv, så utmanar jag härmed alla fellow bloggers på en positivitets-challenge. Jag vill att alla listar elva saker de tycker om med sig själv!"
När Jasmin uppmanar en, då fullföljer man.

1. Jag är rolig.
2. Jag kan få det att verka som att jag vet exakt vad jag pratar om även när jag inte har en aning.
3. Jag är rätt intelligent och lagom allmänbildad.
4. Jag har schyssta läppar.
5. Jag är duktig på att skriva sentimentala dikter och bittra texter om luv.
6. Jag är bra på att visa människor att jag tycker om dem.
7. Jag kan spela teater.
8. Jag har den perfekta kramhöjden.
9. Jag har en kompis som är ryss.
10. Jag har färgat håret svart, burit knästrumpor och en överdimensionerad snedlugg, utan att skämmas.
11. Jag kan dricka ren vodka.

10 Comments:

Blogger n said...

12. du förstår folk
13. du förstår mig och får mig att öppna mig
14. du är söt, snygg och allt därtill
15. du är gullig när du är hes

2006-02-03 00:01  
Blogger Linn said...

nicole, du är så bra för mig. du anar inte.

2006-02-03 00:01  
Anonymous Anonym said...

femtielva. DU ÄR SNYGG!!
femtitolv. :* & <3

2006-02-03 01:01  
Blogger Jasmin said...

njaa, 3 & 9 är lite tveksamma om de gälls riktigt. borde ändra till "jag är intelligent oh allmänbildad." punkt. kanske ska ha en punkt för din ödmjukhet :)? det är alltid gytt med en rysk kompis så låt gå för det då! ínstämmer förövrigt på alla punkter inkluderande de ovannämnda.

2006-02-03 08:07  
Blogger Jasmin said...

förresten linnsan, i need you tonight! slår dig en sigge (som i signal)

2006-02-03 09:03  
Anonymous Anonym said...

Shiiiiit 9an är jag faktiskt lite avis på ;) haha det är fan inte alla som känner en ryss iallafall :P men vår egna ryss kommer ju hem till sverige imorgon iallafall.. ha det fint i helgen linn posss
/mange

2006-02-03 18:42  
Anonymous Anonym said...

Linn, vad sägs om en möllankväll nästa fredag (det vill säga den tionde februari)? Vi har lite mer än en hel del catching up to do. Och jag ser att Aida länkat till dig, känner ni varandra? I så fall tycker jag att hon ska med. Spontant, sådär. Förfest med massvis av vin hos den som inte har en massa familj hemma. Jag är på, är du?!

2006-02-04 02:04  
Anonymous Anonym said...

Om ni är snygga tjejer kan ni också få bli kompisar med mig, precis som Glenn är. här är min egen lista:

1. Jag ÄR ryss
2.Mitt hår är sexigt
3. Min näsa är sexig
4. världsvan (världs-van, inte värld-svan)
5. Smart som sattan
6. allmänbildad
7. Jag är duktig på det mesta
8. Även på att åka skidor och jag dyker
9. schteek som sutta
10. allmänt bäst
11. ödmjuk

2006-02-10 16:43  
Anonymous Anonym said...

glenn jag hitta din blogg du och jag kommer mobba den, precis som på den gamla goda tiden (då vi mobba dig)

2006-02-10 16:45  
Blogger vaskrensarn said...

När försvann dragkapsylerna? Antagligen i början på 90-talet. Hu som helst var det rätt bekvämt att man kunde öppna en läsk med ett enkelt ryck. Hur som helst. Farsan gjorde lumpen i flottan. Han gick i land i Leningrad (numera Sankt Petersburg). Där kunde man köpa vodka med dragkapsyl. Intressant. När man har öppnat sin sjuttis vodka fanns det alltså ingen anledning att stänga den.

2006-02-12 18:10  

Skicka en kommentar

<< Home