söndag, januari 29, 2006

Har blivit sjuk. Vill dö. Skojar not. Det är inte roligt för mig och det är inte roligt för någon i min närhet, jag klagar extremt mycket när jag är sjuk. Halsont är streptokocker, huvudvärk är en hjärntumör, skavsår är brännskador, kli i örat är en spindel som byggt bo i örongången. Mitt klagande har passerat gränsen för vad som är gulligt med flera mil. Jag är helt enkelt bara skitjobbig. Har lite problem med att acceptera smärta och sådant som är allmänt obekvämt. Ta bort min hosta okej? Dra ut mina luftrör. Gör något.

Josefin skickade 90-talsmusik till mig. Känner lusten efter en flanellskjorta och acid washed jeans. Så jävla fult.

Tror att jag fått en för stor Annie Lennox dos eller så har jag kombinerat för många olika mediciner. Känner mig nämligen en aning låg. Vill ligga i min säng och kramas. Inte med mig själv då. Eh ja.

17 Comments:

Blogger n said...

vi är fan lika på den punkten också. jag är förjävlig när jag är sjuk. undra om vi skulle komma överens med varandra ändå.

PS: JÄVLA MENSVÄRK JAG HAR ONT I MAGEN NEJ DET ÄR MAGSÅR SOM BRÄNNER. DS

2006-01-29 22:33  
Blogger Linn said...

hahaha åh nicole vad ska vi ta oss till :)

2006-01-29 22:46  
Blogger Jasmin said...

linnzan fan att man inte är lesbisk egentligen. diskutterade det med en tjejkompis i förra veckan, vi hade fått så jävla mycket kärlek! ja, visst är det markus, friend of yours?

2006-01-29 22:53  
Blogger Tomas said...

Jag trodde det där med överdriven självömkan vid sjukdom var en killgrej, (men vi kanske har smittat er). Morsan brukar i alla fall alltid snacka graviditetsrelaterade smärtor så fort jag klagar över olidligt, livshotande halsont. Sånt bräcks ju inte ens av cykelstångsolyckor...

2006-01-29 23:06  
Blogger Linn said...

nä tomas det är ju så, inget kommer att komma i närheten av smärtan att pressa ut en vattenmelon genom ett hål stort som en citron.

2006-01-29 23:20  
Blogger Linn said...

beloved jazz: aoo vi är vänner, gick på samma skola i högstadiet :)

2006-01-29 23:23  
Blogger Jasmin said...

mmm ja just det, kirsebergspåg visste jag! han sa ju att han kände dig! rolig. lite sjuk.

2006-01-29 23:25  
Blogger Linn said...

lite sjuk? helt galen! fast på ett bra sätt :)

2006-01-29 23:32  
Blogger Jasmin said...

ahfan, på ett mycket bra sätt utan att vara så särskilt mycket bra ändå. typ sån man får lust att slå jävligt hårt ibland men man kan inte för det finns något man inte kan hjälpa att tycka om. typ. haha.

2006-01-29 23:36  
Blogger Tomas said...

Ur rent ideologiskt perspektiv så kan ni tjejer få grundläggande jämställdhet plus vilka förmåner ni vill så länge ni fortsätter squeeza meloner åt oss. Ouch!

2006-01-29 23:37  
Blogger Tomas said...

(ovanstående sagt med stor beundran...)

2006-01-29 23:42  
Anonymous Anonym said...

Om du kommer hit så bjuder jag självklart på alk!
Vi kan blanda versta drinkarna och ha det hur bra som helst.

det verkar som om alla är sjuka och har ont denna helgen.
eller jag är väl mest bakfull. men ändå!

2006-01-30 00:06  
Anonymous Anonym said...

Jag tror iaf att killar är bättre på att föda barn, vi har bara inte fått chansen.

2006-01-30 01:11  
Blogger Tomas said...

Fast tjejer har ju något sånt där smärtstillande hormon som dyker upp mitt i allt. Då kanske cykeln och förkylningen står sig ganska bra i jämförelse. Eller så inte... Den enda som fått chansen är i alla fall Arnold i en viss tokkass film.

2006-01-30 01:16  
Anonymous Anonym said...

Vem behöver smärtstillande? Vi är killar vi vet allt om smärta. Jag menar vi har hjältar såsom:
James Bond
Chuck Norris
Steven Segall
Rambo
Deras blod rinner i våra ådror. VI VET ALLT OM SMÄRTA. Vad har tjejerna på sin sida förutom någon fjuttig xina och jeanne d'arc

2006-01-30 01:22  
Blogger Tomas said...

Chuck Norris känner ingen smärta. Han bara överför den på andra människor.

2006-01-30 01:27  
Anonymous Anonym said...

iofs sant....

2006-01-30 01:31  

Skicka en kommentar

<< Home