tisdag, januari 31, 2006

Såg på Dirty Dancing nyss. Jag har en avancerad hatkärlek till den filmen. Samtidigt som jag älskar den och har sett den alldeles för många gånger och har börjat gråta till den vid pinsamt många tillfällen, så ger den mig sådan ångest. Inte nog med att man måste bli himlastormande kär, man måste kunna dansa porrigt utan att skratta när man blir kittlad i armhålan också. Kraven är orealistiska. I slutet dansar dom till I've had the time of my life. Medan man tittar på filmen är man helt så, åh jag vill också ha the time of my life. Tack som fan filmjävel, den här pressen med att ha the jävla time of my life gör mig galen. Jag orkar inte. Det finns inga snygga danslärare i Malmö. Det finns inga snygga i Malmö överhuvudtaget. Förresten så kan jag inte ens dansa. Bara när jag har druckit. Och om andra i närheten också druckit. Har dom inte det så är det enbart jag som tycker att jag kan dansa. Jag är så sjukt sexig. Eh ja, i alla fall. Time of our life... Take a chill pill va.

13 Comments:

Blogger Svenolov said...

hahaha jag skrev ju samma sak precis oxå:P

2006-01-31 23:23  
Anonymous Anonym said...

jag har inte sett den... blow me

2006-01-31 23:23  
Blogger Linn said...

var det en uppmaning eller?

2006-01-31 23:29  
Anonymous Anonym said...

jag vet inte!!?! jag är less och fittad

2006-01-31 23:32  
Blogger Linn said...

varför är du less och fittad? det låter jobbigt.

2006-01-31 23:37  
Anonymous Anonym said...

kommer ett gryyyyyyyyyyyymt intressant blogginlägg snart Linn.:)

2006-01-31 23:39  
Blogger ebba said...

jag och ivana såg filmen för inte så länge sen och bekymmerade oss över en stor sak. VARFÖR vill inte killar i vår åplder dansa så? det är inte spciellt gay(kan diskuteras om klädseln), jäävligt hett, närhet..ja, vad mer kan önskas? vafan. vi borde läar komma generationer något så att de kan visa flickorna ett och annat. fredag kankse, eller vad sägs linn?

2006-02-01 20:37  
Blogger ebba said...

jag och ivana såg filmen för inte så länge sen och bekymmerade oss över en stor sak. VARFÖR vill inte killar i vår åplder dansa så? det är inte spciellt gay(kan diskuteras om klädseln), jäävligt hett, närhet..ja, vad mer kan önskas? vafan. vi borde läar komma generationer något så att de kan visa flickorna ett och annat. fredag kankse, eller vad sägs linn?

2006-02-01 20:37  
Blogger Svenolov said...

Jag håller med dig helt Ebba. VI killar är på tok för jävla dåliga och fega när det kommer till dans

2006-02-01 21:16  
Anonymous Anonym said...

ebba vi vill inte dansa helt enkelt för vi kan inte dansa. Vi suger pittkuk och då är det inte så jävla sexigt ska jag säga dig. :)

2006-02-01 21:16  
Blogger Linn said...

ebba: så sant! den dansen är ju inte helt fel, man blir ju helt till sig i trasorna! på fredag ska jag dricka tequila, är du på?

drittler: dirty dancing är inte dans, det är typ påklätt sex. vad heter du egentligen förresten?

2006-02-01 21:37  
Anonymous Anonym said...

Linn, jag heter Lucas. Lucas Hensfelt Andersson. PUss

2006-02-01 22:55  
Blogger Linn said...

coole! hej lucas!

2006-02-02 00:24  

Skicka en kommentar

<< Home