måndag, januari 30, 2006

Kontaktannons (det är dags igen)

Sökes: Man/pojke alternativt gubbe med mycket cash. Du ska hata hela världen men i smyg tycka tusenskönor är rätt söta. Om du inte gillar samma musik som är mig så är det okej, för du vet ändå att jag alltid har rätt. Du bör tycka om nyponsoppa, filmtittande och diverse nakengymnastik. Jag är inte svår. Popcornmaskin, vattenkokare och hög intelligens är saker som skulle kunna underlätta vårt förhållande. Du bör vara rätt trevlig men inte så jävla mesig. Foto i svaret är ett plus, även löfte om öl ger extra poäng.

Finnes: Tjej/brudjävel/kvinna/whatever med pubertala humörsvängningar och fula fötter. Jag låtsas vara hård men är rätt mjukis egentligen. Gråter till filmer som Fyra bröllop och en begravning och när människor säger fina saker blir jag lätt rörd och det händer ibland att jag måste vifta lite med händerna för att inte fälla en tår. Ibland känner jag mig som 45 och ibland som 14, jag vet inte om det är bra. I vilket fall, om du tror att du skulle kunna ha roligt med mig (jag är rolig), så hör av dig.

Svar till:
Fat but fabolous

7 Comments:

Anonymous Anonym said...

Jag kräver bilder på dig först(bilder med fet jävla apelsin upp tryckt i fejjan gills inte). Det täcker inte med att du har likadan tröja osm mig heller.

Btw, jag är rolig.

2006-01-30 22:19  
Blogger alice rebecka teresia said...

Hej du!

För att vara 17 så är du nog bland den mest djupsinniga och samtidigt roliga tjejen jag någonsin hittat på nätet. Pojkvännen tipsade mig om din blogg, och jag blev såld direkt.

För mer självironi, inspiration och kanske ett och annat garv (eller tår, var du inte lite blödig skrev du?), kom hem till min blogg.

Tjohej!
Rebecka

PS. I'll fight you on Persbrandt, han är bara min, vi bor dessutom i samma stad! DS

2006-01-30 22:30  
Anonymous Anonym said...

tusenskönor gillar jag inte i smyg tyvärr.
Men annars så funkar det nog.
Popcornmaskin har jag inte heller. men jag kan ju skaffa.

och öl lovar jag dig!

2006-01-30 23:25  
Blogger Linn said...

asså det är så sjukt dåligt. får aldrig några svar på mina kontaktannonser.

drittler: jag är roligare än dig. sorry.

rebecka: tror du att du kan vinna persbrandt genom att ge mig komplimanger va? :)
tusen tack förresten. ska kolla in din blogg snarast! men först dags för sömn!

2006-01-30 23:28  
Anonymous Anonym said...

Åh! Låt oss vara sjuka tillsammans. Fast på avstånd. Eller något! It sucks to be sick. SNART HAR JAG LIGGSÅR!

2006-01-30 23:30  
Blogger Svenolov said...

j uppfyllde ändå inga av dina krav, ingen vattenkokare, gillar inte nyponsoppa, gillar visserligen film men är nog på tok för mesig...eller nåt. va fan skrev ja ens de här för? nej nu går vi o lägger oss. gonatt

2006-01-31 00:32  
Anonymous Anonym said...

kalla dig inte fet, smala mänska!

2006-02-01 23:02  

Skicka en kommentar

<< Home