torsdag, februari 02, 2006

Första året på gymnasiet

Nu är snart det andra året slut. Det första året var mycket roligare. Knappt några läxor och tusen skratt per dag. Jag var mycket gladare, lättsammare och mer pubertal. Emilia lurade i sin klasskompis att jag var adopterad från Finland, och jag blev Finskelinn med halva dåvarande SP1A, alla människor var nya och obekanta, samt att jag blev fullare mycket lättare. Mer sex hade jag också. Nu är jag bara gammal och trött. Ja, jag säger då det. Jag borde gå och lägga mig nu. Raderar förmodligen detta imorgonbitti. Ledig från skolan förrutom kvartsamtalet kvart över tolv. Happy days. Not.

8 Comments:

Anonymous Anonym said...

haha vadå snart slut!? halva året kvar :D cheeep up

2006-02-02 00:46  
Anonymous Anonym said...

fan vad mkt du skriver ikväll btw =D

2006-02-02 00:55  
Anonymous Anonym said...

Jag är glad att jag hann läsa det innan du raderade.

2006-02-02 01:37  
Blogger Tomas said...

Det här är raka motsatsen till någon sorts tröst, men det blir fan i mig bara värre och värre. Ha sex och bli full på vidrig Koskenkorva så länge du kan.

/ Tomas, legitimerad muntergök och optimist och för tillfället kraftigt bitter och ironisk.

2006-02-02 01:44  
Anonymous Anonym said...

det var så jävla mycket mer skratt då fan!!! alla nya ja. min klass kom med här wo! Och fan jag har osså tid kvart över tolv! jah. adjö

2006-02-02 10:47  
Blogger alice rebecka teresia said...

know the feeling. men det blir bättre, lovar. var glad att du inte måste ta studenten snart iallafall. det suger verkligen, då måste du ta ansvar för ditt liv. det är sjukt skrämmande. kom förbi min blogg förresten!

Yao!

/ Rebecka

2006-02-02 21:32  
Blogger Habri said...

Konstruktiv lösning:
Smöra för läraren = inte mindre läxor, men MVG ändå:)
Skratta - hyr the 40 year old virgin
Mer sex - Detta måste vara det enklaste "problem" en tjej kan stå inför. Killar är ju inte direkt svåra..
trött och gammal - Ta mitt råd, you are not!

/Dr Phil

2006-02-02 21:42  
Anonymous Anonym said...

Heleneholm kan suga min fedde/ Glenn är envis som geten

2006-02-10 16:47  

Skicka en kommentar

<< Home