fredag, januari 20, 2006

Livet alltså

Idag sa jag så här: "Om man är snygg behöver man inte vara trevlig"

Betyder det att om man är trevlig så behöver man inte vara snygg? Förmodligen inte. Aldrig kan något vara rättvist. Det där med att blända min omgivning med min personlighet har inte gått så bra. Har mest bländat dom med gula tänder. Kanske funkar det bara om man är lika trevlig som Isobel? Hon sägs ju vara så snäll att hon verkar vara uppfostrad av delfiner och den snällheten kommer jag aldrig att komma i närheten av. Satan.
Ska gifta mig med en plastikkirurg. Sen ska jag sitta och dricka likör i en villa medan min man knullar barnflickan och njuta av hur elak och snygg jag är. Framtiden är ljus.

8 Comments:

Anonymous Anonym said...

Haha, tyvärr(?)har du helt rätt i ditt påstående; att om man är snygg behöver man inte vara trevlig, eller iaf inte lika trevlig som man måste vara om man är ful.

Gift dig med någon svinrik gubbe som dör inom kort istället för plastikkirurgen istället, för har du en jävla massa pengar behöver du heller inte vara särskilt trevlig. ;D

2006-01-20 17:19  
Blogger Jonas said...

Problemet med så många killar är att de blir skrämda av flickor med bra självförtroende som är så jävla mycket smartare än dem själva. Men skit i dem, stå på dig. Det finns alltid någon!

2006-01-20 20:00  
Anonymous Anonym said...

kollat på nip/tuck?

2006-01-20 21:38  
Anonymous Anonym said...

Fan va gött om man hade en smart tjej som kunde tänka åt en ibland när hjärnan strejkar... :)

2006-01-21 01:55  
Blogger Svenolov said...

Har oxå funderat på det där men tror tyvärr fortfarande utseendet dominerar. Men vill gärna tänka att man kan bli så snäll att man i alla fall förbättrar sitt utseendet, liksom suddar ut delar av de "fula". Men det är ju bara tankar...

2006-01-21 16:23  
Blogger Linn said...

aron:
aldrig tittat på nip/tuck.. kanske borde?

2006-01-22 19:00  
Anonymous Anonym said...

Tyvärr så har du rätt. Vi verkar bara bli så vänliga som vårat utseende kräver. Det märks tydligt när en osedvanligt vacker person även är trevlig - det väcker förvåning i omgivningen.

2006-01-24 22:52  
Anonymous Anonym said...

Jag önskar att min blogg var lika poppis som din Linn.
Man kanske ska börja ta upp saker som är större än vad man hade på sin macka till frukost.

en sexblog hade nog funkat.
synd att jag inte har sex.
fast man kanske skulle försöka iallafall. så kanske en massa brudar vill ha sex med en bara för att komm amed i bloggen.
Haha. jag blev nästan pepp på idén nu. Fast jag har ju lite problem med att lämna ut detaljer om mitt privatliv.
Dessutom bjuder jag för lite på mig själv.

2006-01-24 23:27  

Skicka en kommentar

<< Home