torsdag, mars 02, 2006

det där med insikt, något man anat blir helt plötsligt något som är sant.
Vad gör jag nu?

Det kändes som om jag skulle svimma. Blodet rusade genom genom kroppen. Ville ramla, så där som man vill ibland. Sitter i en sal full av datorer, det skapar ett konstigt burrande ljud. Klasskamrater klistrade framför skärmarna. Om jag faller, hörs det då?

Tankarna borde vara låsta på barnprostitution i Thailand, på sexturism och människohandel, istället är dom fästa någon annanstans. På något som inte har med varken globalisering eller mänskliga rättigheter att göra. Istället fästa på något annat. En frustrerande insikt. Verkar det för bra för att vara sant så är det oftast det.

Prinsen våldtog Törnrosa innan han lät en kyss väcka henne.

3 Comments:

Blogger Per said...

jag blev hopplöst nyfiken på den insikten. eller så inte alls. den verkar inte helt angenäm.

2006-03-02 17:57  
Anonymous Anonym said...

Haha, underbart inlägg!
Älskar när man slås av såna där tankar, eller iaf när andra slås av dem =)

För att stilla din förtvivlan, tror du inte prinsen fick nog tail iom att han räddade henne? Tror inte han behövde våldta henne och det tror jag han visste. Har var nog mest glad att han klarat sig dig och tänkte "i'm gonna get some booty, i'm gonna get some booty!" och dansade lite fjantigt. Sen kysste han henne och sen red de iväg till hans slott!

2006-03-02 19:23  
Anonymous Anonym said...

"Tror inte han behövde våldta henne"
nähä men det finns inte en människa på hela jorden som BEHÖVER våldta någon.

2006-03-03 16:13  

Skicka en kommentar

<< Home