lördag, februari 25, 2006

Vill dö

Hej dagboken, idag mår jag som ett roadkill. Gårdagen var rolig och alla var glada. Tror jag. Jag grät förstås lite, men det var extremt lite och bara på grund av en sak som egentligen är en bra sak. Du förstår dagboken, jag har lite känslosvallningar. Man skulle kunna tro att jag är i klimakteriet men det är nog bara någon form av post-pubertering. Efter ett besök hos den läskige M var det dags för falafel på Jalla Jalla, där åt vi god mat och drack tattigt vin. Efter det tog vi oss hem till Karin för en jävligt gosig förfest där såklart allting till sist handlade om sex. Älskar att tjejer är det nya killar.
Efter det bar det av de få metrarna från Karin till Retro där vakterna var snälla och släppte in oss. Sen från Retro till Crush där vakterna också var snälla. Lea, Lotten och jag (tre L by the way) dansade lite, sen hamnade vi i rökrummet där Nora och jag hatade Ebba Pannan von Sydow. Solisar liksom. Klockan blev mycket och jag cyklade hem. Raglar in genom genom dörren och hör pappas alarmklocka. Killen ställer tiden för att kunna kolla att jag är hemma. Överbeskyddande neeejrååå. Jag bah SHIT FAN, han kommer ner och bah ska vara helt casual, tar ett glas juice och frågar om jag haft kul. Jag bah jadå och oj vad jag luktar cigarettrök. Han går och lägger sig och jag äter havrefras. Sen lägger jag mig på golvet och ringer till Oscar. Någon gång därefter hamnade jag i min säng och somnade. Jag gillar fredagar. Men inte att vakna efter en bra sådan.

6 Comments:

Blogger Tim said...

haha vem gillar egentligen det? det är ju fan det värsta som finns att vakna morgonen efter, helt jävla nollställd, och egentligen bara ha minnena kvar.

2006-02-25 14:31  
Blogger LOTTEN said...

asså jag hjärta linn. L in my heart

2006-02-25 15:46  
Blogger Valentina said...

söta du! du är väldigt gosig ska du veta. hah, jag blev ringd av en oskar innan jag somnade! heh.

2006-02-25 19:13  
Anonymous Anonym said...

jag var på opera

2006-02-26 02:29  
Blogger Jonas said...

Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

2006-02-26 13:47  
Anonymous Anonym said...

haha ååh du skriver så djävla roligt ibland!

2006-02-26 23:48  

Skicka en kommentar

<< Home