torsdag, februari 23, 2006

Nä men seriöst

Ja den här dagen suger ju lite då ja. Måste gå och hämta min cykel hos Abraham (cykelmannen), och vad händer? Jo det börjar hagla. Asså öshagla. Kuk.

Upptäckte nyss att jag fått min lön. Det var ju däremot bra.

En sak till som jag får krupp på utöver Tyra Banks: Ebba von Sydows ögonbryn. Vad är grejen med dom? Så jävla sönderplockade. Tunna övernoppade ögonbryn är lite så... -94. Hon kan inte hjälpa att hon har stor panna, men hon kan ge fan i pincetten.

Är på konstigt humör idag.
Känner mig som en kattunge som tappat bort sin kompis. Buhuhu.

Nä men seriöst. Känner mig lite ensammen, men vad ska man göra när bitterheten tar över ens sentimentala sida?

5 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hahaha! Klockrent det där om Ebba!

2006-02-23 16:57  
Blogger turbotrollet said...

Ebbas panna är hög, men har du sett Charlotte Pirellis panna? En hel tennisbana för fan! :D :D

2006-02-23 17:51  
Anonymous Anonym said...

Ebba von sydows ögonbryn är för tusan inte sönderplockade eller tunna. De är rätt ståtliga och breda, vill jag säga? Jag antar att du kikat på MQ-kampanjen. Men... kika igen. De är toksnygga ju!

2006-02-23 18:52  
Blogger LOTTEN said...

det är inte bara hennes panna som e stor..hon e ju fan vattenskalle

2006-02-23 22:29  
Blogger Johanna said...

Jag är helt med dig vad det gäller Ebbas ögonbryn. Inte snygga för fem öre!

Bra blogg för övrigt.

2006-02-24 22:17  

Skicka en kommentar

<< Home