tisdag, mars 21, 2006

It's not me being small, it's you, you're tall (I like that)

Fixade nytt pass idag. Fotot blev väldigt deer in the headlights. Såg verkligen totalt vettskrämd ut. Men det är okej. Typ det fulaste man kan göra är att be om ett nytt passfoto, därför skulle jag aldrig någonsin göra det. Fatta pinsamt fåfängt. Så jag bah "Det är tur att man har personlighet", passmannen bah "Hahaha, tro mig jag har sett värre, ibland får man kämpa för att hålla sig för skratt", jag bah ok. Sen gick jag hem och åt havrefras.

2 Comments:

Blogger Per said...

Haha, bättre det en ögonblicksbild så snygg att den inte går att leva upp till. Vart går landsflykten?

2006-03-21 22:53  
Anonymous Anonym said...

gud, som om spenat är något problem. en gång lagade min mamma en soppa som smakade så mycket hasch att jag i rädsla för att snedtända var tvungen att fråga om det var hasch i maten. en annan gång lagade hon någon slags gratäng som på fullaste allvar smakade kräk. kräk! jag skojar inte.

2006-03-21 23:12  

Skicka en kommentar

<< Home