lördag, mars 11, 2006

Vaknade och var inte bakfull, istället bara sol i ansiktet, avslappnade axlar och varm hud. Trevligt med tanke på hur iskallt det var när jag cyklade hem igårnatt. Mina öron var dubbelt så stora som vanligt och röda som tomater. Mitt avdomnade ansikte och mina förfrusna tår ska vi inte ens prata om. Tog på mig linne, långärmad tröja, shorts, mjukisbyxor, dunskossorna och kofta och lade mig under täcke adderat med filt. Lyckades till sist få upp värmen igen. Måste lära mig att ta på mig tillräckligt med kläder. Måste måste måste!

Snödroppar på uteplatsen. Våren kommer. Kanske. Några minusgrader bort.

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Du har lurat systemet!
men det rä värre när systemet lurar dig och du varknar bakfull fast att du bara druckit två öl.

2006-03-12 11:48  

Skicka en kommentar

<< Home