söndag, september 17, 2006

Igår: Sönderdansade skor

Igår har satt sina spår i mina benknänfötter. Var på teatern från klockan 10 till ca 22, alltså tolv jävla timmar. Cyklade sedan hem för att försöka gå från HERREGUD FY FAN till "okej, men i mörkret ser du i alla fall okej ut". Vi var utanför Inkonst lite efter 23 och sen hemma vid 03. Mina f ö t t e r. Upplever att jag borde skriva någon form av dementi när det gäller inlägget om tjejer som dansar med kuvertväskor. Jag hatar inte KUVERTVÄSKOR i sig. Jag gillar dom till och med. Jag har tre stycken. Jag hatar heller inte alla som dansar hållandes i väskor. Hatar bara dom som gör det fast att dom inte kan. Liksom sluta. Gå hem. Gå hem och skäms.

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

kan jag?

2006-09-18 12:01  
Blogger Macks said...

please please please uppdatera min länk, jag har ju bytt domän och sånt skit. ok thx!

och fan, jag visste att jag inte skulle dansat med kuvertväskan i lördags, det blir alltid fel :D

2006-09-18 13:25  
Anonymous Anonym said...

Hur ser min blogg ut hos dig? Är den "helt svart"? /Jonna

2006-09-18 17:57  
Anonymous Anonym said...

Okej, så bra. Någon påstod att den bara var helt svart. Oj, oj, oj, vad dagens föreläsare är tråkig - skjut mig, eller något. /Jonna

2006-09-19 10:26  

Skicka en kommentar

<< Home