torsdag, februari 23, 2006

Tittade på The Tyra Banks Show nyss, samtidigt som jag åt makaroner, iklädd linne och hotpants där magen putade ut lite över kanten. Kände mig jävligt white trash.
Tyra var jävligt på G annars. Programmet handlade om par som behövde spice things up in the bedroom. Tyra sickade folk itll Västindien och sånt. Man bah åh Tyra du är så snäll. Sen frågade hon publiken om det var någon som brukade fantisera om kändisar. En kille bah jag fantiserar om dig Tyra, hon bah whaaaaat, whyyyy, han bah men jag har sett dig på billboards och sånt, du är så snygg. Var på Tyra blir helt crazy och ska vara helt *förebild* och bah, jag har massa celluliter, tror inte du skulle fantisera om mig om du visste hur jag ser ut på riktigt, han bah jooo, hon bah blir ännu mer crazy och lyfter på klänningen så alla kan se hennes hållainunderkläder som går ner till knäna. Alla bah skrattar. Tyra bah åh I'm so liberating som kan visa alla att jag har celluliter. Tyra bah åh nu kommer alla gå hem och må bra för Tyra Banks har också celluliter. Får krupp på Tyra Banks asså.

9 Comments:

Blogger Tim said...

hahah så galen

2006-02-23 15:49  
Anonymous Anonym said...

Vad har Alice Bah med det hela att göra?

2006-02-23 17:06  
Anonymous Anonym said...

linne + hotpants är det bästa en tjej kan ha på sig.. whitetrash eller inte. :)

2006-02-23 19:44  
Anonymous Anonym said...

Kräver bild för att kunna ha något att referera till!

2006-02-23 22:40  
Blogger Svenolov said...

härligt ord: Krupp:) Vad är förresten ett par hållainunderkläder för något?

2006-02-23 23:08  
Blogger Linn said...

hållainunderkläder är ett par gigantiska typ trosor, som går ner till knäna och upp till armhålorna. SPANDEX. man blir tajt som fan enligt tyra.

2006-02-23 23:13  
Blogger n said...

jag typ smådiggar tyra banks
eller typ hatälskar

2006-02-23 23:34  
Blogger Lotta said...

Haha! Det är så skönt när supermodeller och andra "perfekta" blygsamt ska visa upp sina brister. För då känner man ju verkligen att det är OK att inte vara helt perfekt... Och det är ju tur att det finns så många knep och knåp som man kan ta till för att lura andra att man är i alla fall nästintill perfekt...

2006-02-24 11:33  
Blogger Tomas said...

Hållainunderkläder är bedrägeri. Skulle hon verkligen vilja visa hur OK det är att vara icke-Tyra, typ enligt hennes I'm-so-liberating-stuk, så skulle hon ju skippa alla fuskprylar och se ut som hon "egentligen" ser ut. Folk gör det så svårt för sig... Här kan dom till och med lära sig något av James "jag-är-så-ledsen-och-vek-och-vill-beskriva-det-i-klyschor" Blunt. (Trodde aldrig jag skulle skriva så, men jag hoppas ni fattar vad jag menar.)

2006-03-01 15:26  

Skicka en kommentar

<< Home