måndag, september 19, 2005

Making up for lost time

Dags att ta igen lite förlorad tid då kära blogg? Vi har ju inte pratats vid sedan i torsdags, känns som att du missat mycket. Lea hade fest i fredags. Oj oj oj oj oj I tell you. Lea dansade på bordet och jag grät/gjorde bort mig/var glad. Pinsamhetsfaktorn var hög på mitt beteende. Tyvärr blev saker stulna. Du som stal följande:
1. Min klänning, mina två kjolar och min tunika UR MIN VÄSKA
2. Två par av Leas jeans och hennes nya skor
3. Victors skor

DU KAN VÄL VARA SNÄLL OCH LÄMNA TILLBAKA DEM? Jävla tattare.


Idag fyller Sanna 18 år! GRATTIS SANNA, I LUV YOU.

Den här veckan alltså, hade ångest inför den hela helgen, tyskatest, historiaarbete och samhällsprov, men den verkar lugna sig ändå. Jag skrev hela mitt arbete idag och tyskan skiter jag i, så nu har jag bara provet kvar och det är på fredag så skoja min doja att jag kan ta det lugnt nu.

Förresten så vill jag och mina åtta skitsnygga tjejkompisar bli bjudna på fest på lördag! Johanna har fyllt år, kom igen kom igen!