torsdag, september 08, 2005

Sovdags (För längesedan)

Han sa "Kom hiiiiit, soooov här, jag har nya laaaaakan" och jag sa att "Jag hade kunnat sova på ett golv om jag fick sova med dig" och han sa "Sötnos..." och sen "whyyy, god! WHYYY!" på samma sätt som Sanna och det fick mig att le samtidigt som något klumpade sig i lungorna och gjorde det nästintill vemodigt att andas. Vi sa något om en längtan och sedan var det dags att somna, fast ensamma.


Dagens Per Hagman:
"Det lilla ängsliga hjärtat inuti i mitt bröst slog på det sätt som en femtonårig pojke saknar ord för och en vuxen man aldrig kan återkalla känslan av. Man vet hur det var men inte hur det kändes. Kärlek är sådant som poeter kan beskriva och andra tror sig veta definitionen av. Hon var precis allt jag kunde tänkas vilja ha."

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Rod Stewart Ordered to Pay for Vegas Show
World travel and annual medical insurance plans from independent advisors Medibroker International.
Hey, you have a great blog here! I'm definitely going to bookmark you!

I have a poker card game site. It pretty much covers poker card game related stuff.

Come and check it out if you get time :-)

2005-09-08 02:29  

Skicka en kommentar

<< Home