söndag, april 23, 2006

Satt och skrev på en dikt, när jag sen läste igenom den upptäckte jag att jag skrivit mongolog istället för monolog. Gick inte att ta på allvar efter det. Gårdagens maskerad var trevlig. Tarantinotjejer gånger tre, Jesus, Björnligan och Zorro var där. Jag blev Mia Wallace för en kväll och twistade med James Dean och rökte så många cigaretter jag kunde. Äppelsnapsen fixade läget och peruken kammade hem ett flertal komplimanger. Tydligen blir jag sexig i svart hår. Rågblondt fixar inte riktigt samma effekt, men ser man ut som en mysig lattemamma så gör man. Bara att gilla läget.

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Det handlade om dig och några som du. Haha, det är ju j a g som är pinsam!

2006-04-24 07:54  
Anonymous Anonym said...

tack snälla! jag blir glad på riktigt och nej....det är bara kul om någon som du läser. stycket om skånsk goddess och de som följer är dina.

2006-04-24 11:27  
Anonymous Anonym said...

haha!!
"Satt och skrev på en dikt" blev i min värld "satt på ditt skrev och..."

2006-04-29 03:22  

Skicka en kommentar

<< Home