tisdag, april 18, 2006

Dags att hitta ro då va

Nu ska jag gå och lägga mig vilket innebär att när jag öppnar ögonen imorgon måste jag gå upp och gå till skolan och skriva en uppsats på tyska. Tänker Dante. Tänker helveteshålan. Det ska nog ordna sig.

Jag gillar Placebo och så, men att lyssna på nya skivan Meds när man redan känner sig nere är inget jag rekommenderar. Har ännu inte lyckats återställa humöret riktigt, men The Knife och Laakso försöker hjälpa till.

Påsken har fortlöpt relativt smärtfritt. Den traditionella Tomten är far till alla barnen-stämningen utvecklades aldrig fullskaligt och mamma bet sig i tungan när mormor sa att hon såg okvinnlig och robust ut, vad som kunde blivit orkan blev bara stark vind och det var ju schysst för en gångs skull. Åkte därifrån innan morfar hann öppna whiskeyn.

Du gör mig glad.

Jag mår bra och nu ska jag försöka klara av att somna innan två. Pulsen måste ner lite och andningen lugna sig. Hitta ro som Johanna säger, haha. Sovgott.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

för att den var vansinnigt bra, såklart. och jag uppskattar inte ens saker som rimmar i vanliga fall.

2006-04-18 10:16  
Anonymous Anonym said...

jag älskar när du berättar om din familj.
Fast jag vet liksom inte om jag ska skratta eller gråta. Så jag tänker att det är omanligt att gråta och jag är ju man. Så skrattar jag och så blir jag glad. Och även om din familj är knasig så är du ju snygg.

2006-04-19 16:41  

Skicka en kommentar

<< Home