tisdag, april 11, 2006

Funderingar

På tåget: Satt en kvinna framför mig på tåget och ammade sin bebis. När hamnar man i det stadiet att man helt casual kan langa fram tutten på kollektivtrafik utan att röra en min? Jag hade tyckt det kändes lite jobbigt. Hon hade världens största bröstvårta. Kunde typ inte sluta stirra.

På tågtoaletten: Varför har dom placerat en spegel mittemot toaletten? Jag vill inte sitta och se mig själv i ögonen när jag kissar.

Angående barnet bredvid mig: Bjöd en liten pojke på godis. Han sa inte ens tack. En kvart senare tog han fram en påse cheese doodles. Han bjöd inte. Funderade på att slå honom på huvudet med min banan. Höll tillbaka. Hans mamma såg farlig ut.

Angående Sverige och konstiga sammanträffanden: Pojkens mamma har jag tidigare sett på Aqva-kul här i Malmö. Hon är jättesmal men har jättehängig rumpa. Det var allt jag kunde tänka på trots att hon hade schyssta jeans på sig.

Okej men godnatt då kanske.

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

ja, fast linköping i sig har ju inte så mycket att erbjuda. i alla fall inte såhär dags om året.

dockan. du ser ut som en docka. fast nu är länkarna borta.

2006-04-11 03:01  

Skicka en kommentar

<< Home