torsdag, mars 30, 2006

Jag och Persbrandt


Som alla vet har ju jag och Micke ett förhållande. Det har varit turbulent, som det alltid är med Micke, men det är ju därför jag älskar honom. Han har en så härlig mörk basröst som verkligen gör en flicka lycklig. Jag minns första gången vi träffades. Jag var på Crazy Horse i Stockholm med SSU-Anna och hade en allmänt trevlig kväll. Fram ur mörkret klev en lång man i kostym och hällde öl över mig samtidigt som han skrek "Håll käften!".
Givetvis föll jag direkt. Jag kunde höra bröllopsklockorna ringa i takt med ringandet i mitt högra öra efter att han slagit till mig. Han personifierar verkligen romantik.

6 Comments:

Blogger Per said...

sällan har jag sett en haka vila bättre på ett kavajslag. jag tror på er!

2006-03-30 14:17  
Blogger percovich said...

du är läskig, jag blir lite rädd.
förlåt.

2006-03-30 17:35  
Anonymous Anonym said...

En gång gjorde jag en (FLERA) bilder i stil med denna. Jag var dock lutat mot John i Våra bästa år.

2006-03-30 23:00  
Blogger n said...

jag älskar dig :D

2006-04-01 20:35  
Anonymous Anonym said...

mmm Micke....jag har träffat honom en gång. Han kom liksom in och tog över hela rummet, så mycket utstrålning att det tog död på allt annat.

2006-04-05 08:08  
Anonymous Anonym said...

åh! linn jag blir så avundsjuk! mikael persbrandt är männens man!! i love!!

2006-04-09 20:19  

Skicka en kommentar

<< Home