torsdag, december 22, 2005

Stressen som utdöende art

Bloggen var aldrig död. Den bara vilade lite. Som ett deppigt manifest över något jag vill passera. Drömde inatt att det var julafton men att jag låg i bikini mitt på Stortorget. Människor gick runt mig och vissa klev över mig, det var julstämning.
Helt plötsligt känner jag för att skriva, beror väl på att all stress är borta nu. Skolavslutning och sista föreställningen med musikalen igår. Hade deadline en dag tidigare så slipper jobba idag.
Känna nästan lite tomt nu, har i flera månader nu haft en fulltecknad kalender och alltid haft någonstans där jag MÅSTE vara eller något som jag måste göra. Allt jag behöver tänka på nu är julafton och hur mycket mat jag ska äta. Oj, haha, jag skrev fel först. Råkade skriva "hur mycket man jag ska äta". Här äts minsann ingen man.

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

jag hoppas du får vila på lovet!

2005-12-26 02:51  

Skicka en kommentar

<< Home