fredag, september 02, 2005

Du gillar inte avslut så vi fortsätter väl härifrån?

Jag är på väldigt konstigt humör, typiskt pubertetshumör, fick inte tillräckligt av det när jag var fjorton. Terapeuten (som jag aldrig träffar längre) skulle kalla det utagerande beteende. Jag anser att det var mer utagerande när jag brukade knulla med x utan att vara det minsta kåt för att sedan gråta i hans trappuppgång innan jag cyklade därifrån. "Ja, det var jätteskönt".

Ska hem till Lea ikväll, en del av mina lieblings kommer vara där, längtar efter dom lika mycket som jag längtar efter chips med dip. Vattenpipa och mys. Gotta luv it.

Jag kommer att bo ensam i mammas lägenhet i helgen, ring mig, jag kommer att vara rastlös. Från början skulle ju självklart mamma också ha varit där men eftersom hon tydligen står på återfallets rand bestämde hon sig igår för att åka till sin sponsors stuga med sin sponsor för att backa litegrann från stupet. Känns som en bra ide. Hon fick mig att sätta hjärtat i halsen. Jävla kvinna.

Trevlig fredag!