torsdag, augusti 25, 2005

Malmöfestival och skola

Malmöfestivalen har tagit över hela stan och diverse "människor" från arlöv, staffanstorp, dalby och teckomatorp har invaderat varenda litet gatuhörn. Det säljs friterade bananer sida vid sida med stånd som säljer falska chanelväskor och (jag citerar) "äkta gummiarmband". Falafeln vid biblioteket som i vanliga fall kostar tio kronor kostar nu femton och det känns faktiskt lite som att jorden håller på att gå under.
Saras snedfylla låg och bubblade under ytan i helgen och det resulterade i att hon puttade mig och kastade bort en av mina skor. Jag älskar Saras snedfyllor. Hon är så söt and she makes me very happy.

Jag har puberterat en jävla massa i veckan, känner förfallet närma sig. Fick träffa geografiläraren och eftersom jag i förväg bestämt mig för att jag hatar geografi hade den stackaren ingen chans, jag hatade henne också.
Dessutom har min lärare i engelska gått och sjukskrivit sig, vilket inte är okej. Vikarien är brutta och ungefär 25 vilket inte under några omständigheter kan mäta sig med en 60årig smålänning som kör motorcykel. Han är som en kul morfar. Kom tillbaka, Bertil! Allt är förlåtet!

Mitt i allt så har jag har en fin vän som heter Anja, hon är lite som solsken och tusenskönor. Hon är så varm och vacker och gör mig alltid glad. Jag har varit ledsen nu ett tag men så finns hon där och lovar mysmiddag med chokladpudding och så inser jag hur bortskämd jag är. I love you :*

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

linn, du är min idol

2005-08-28 21:41  
Blogger Linn said...

jasmin, du är sötast nånsin!

2005-09-01 14:37  

Skicka en kommentar

<< Home