tisdag, augusti 16, 2005

Wowo

Micke känner sig utanför eftersom han inte blivit nämnd i bloggen, det är naturligt för Micke att vara utanför eftersom han är ryss så jag förstår inte vad han pratar om.

Det är Tisdag nu och jag längtar lite tillbaka till Emmaboda fortfarande. Malmö är så tyst och tomt i jämförelse. Saknar alla offer i Emmabodakostym: astajta jeans, bandtröja, kofta och en jävla bandare i handen. Inte okej. Blir mörkrädd och vill dö. Hemma vinner väl i längden antar jag, en säng som man kan ligga raklång i och annat att äta än nudlar.

By the way, jag skriver rätt mycket sentimentala dikter, gillar man sånt kan man hitta dom här: www.poeter.se och www.sockerdricka.nu
Sök på Linn Johansson så hittar ni dom.

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

detdär var fan inte i min ära!! gaah!!

jag sitter här och tänker på gammla minnen. när jag petade på ditt ansikte när vi tittade på tv. när jag kallade dig Glenn fast du blev ledsen först. Andys frustande. våra rhymes vi brukade kicka till varandra en dag. vill du verkligen slänga bort allt det? :O

2005-08-16 11:55  
Blogger Linn said...

men mickemys, vi har ju varit vänner i så många år, kommer från samma HOOD och gillar blåbärssoppa båda två, jag förstår inte var detta tvivel kommer ifrån, du är min numer one ryss!

2005-08-16 11:57  
Anonymous Anonym said...

okej, okej. jag antar att jag bara hade föreställt mig.. mer..

2005-08-16 12:00  

Skicka en kommentar

<< Home