söndag, september 25, 2005

Den här helgen... Jag måste lugna med med ölen, det är något med Harboe som gör att jag börjar gråta när klockan blivit efter 01:30. Inte särskilt stabilt. Diverse skandaler. Inget man kan skriva här. För vidare info kontakta mig så får jag se huruvida ni är värda mer fakta angående ovan nämna skandal.
Det kliar på min fot, vill dö litegranna. Trött i kroppen. Skön dag dock. Biblioteket med mamma, lånade mer Jonas Gardell, några Paul Auster. Efter det fika med Lea. Diskuterade gårdagen och malmös menlöshet. Hatar Malmö och alla dess incestuösa umgängeskretsar. Alla har knullat alla. Gick hem i solskenet när vi ätit upp. Lea ville slå ner mig på grund av min pessimism. Tror att hon skojade.
Väl hemma hann jag inte mer än att hämta mitt manus innan jag skulle till teatern. Repade från fem till åtta. Cyklade hem i raketfart för att slänga i mig lasagne. Den var asgod. Mätt då ja. Tv-kväll med parlamentet och Medicinmannen. Vill ha barn med Mikael Persbrandt. Har hört att han gillar teens, kanske har en chans. Måste kanske bli skådis som Amanda Rhenberg först? Så jävla avundsjuk. Skoja. Inte.
Vill skriva dikter, kan inte. Saknar mig egen fenomenala klyschighet. Ingen kan spotta ur sig klicheer så bra som jag. Något fel på mitt tangentbord, kan inte göra dom där små dottarna som man vill göra när man ska skriva ord som 'klicheer', hatar mitt liv. Skoja.
Det är nog dags att sova nu. Om någon känner för att bli kär i mig, så är det bara att höra av sig. Jag är inte svår!

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Jag är någ lite småkär dig...

2005-09-28 14:08  

Skicka en kommentar

<< Home