söndag, augusti 07, 2005

Jisses

Landskrona igår då ja, vi slog oss ner på gräset (väldigt passande då det var en reggaefestival) och helt plötsligt blev allt väldigt mycket -01 och -02, två "föredettingar" och Josefin som jag inte sett på hur länge som helst. Fick hjärtklappning och ofrivilliga svettningar. Särskilt då jag behandlat den ene som skit och blivit telefonstalkad av den andre. Puberterade lite och vågade knappt hälsa.
Peps var såklart riktigt bra, kul med konserter där man får dansa och sjunga till samma låtar som 50åringarna bredvid en. Vi blev riktigt tighta och när 'Styr den opp' kom som extranummer var det någon som greppade ett stadigt tag om mina armar och lyfte mig upprepade gånger samtidigt som jag hoppade. Fan vad jag flög.

VAAAUUR EEEE HÅUKAN?! Vi fick sällskap av en 30+are med solbrillor som skrek konstant efter Håkan, han höjde stämningen, det behövdes efter att en jävla galning i svart sminkning och matchande svettlukt berättat för oss på engelska att vi var omogna galningar. Han var i och för sig rätt festlig.

Vi tog tåget hem vid halv elva. Mobilklydd!!!! Resultatet av det blev falafel kitchen och efterhäng hos J.

Trött värre nu, undanber mig nog vidare nostalgitrippar.