lördag, augusti 06, 2005

Dör nog snart

En amerikansk nanny fick sparken efter att hustrun i familjen läst hennes blogg och inte tyckt om vad hon fått läsa. Blev stor mediediskussion efter att kvinnan som är journalist publicerades med en stor artikel angående i ämnet i New York Times. Kan man sparka någon på grund av dennes blogg?

Kräftskiva igår, alla åt kräftor utom jag. Folk började dricka klockan sex, inte jag. Jag åkte hem klockan halv elva, det gjorde ingen annan. Ryktas om att x antal skandaler inträffade senare på kvällen.

Sanna slängde bajssträngen från en av sina kräftor på Aurora.
Sofia var dragen.
Bylundarnas familjevän Manne var där, och äntligen blev jag en officiell kirsebergare. Har lärt mig K-town-tecknet. Känns bra. That's hot.

Landskrona snart. Peppad på peps *älskar alliterationer*.
Har ont i hela kroppen och kommer vara jävligt jobbig men vad gör man inte liksom. Vill helst dö. Risk på jobbiga sammanträffanden/påträffanden. Känns jobbigt. Vill helst dö. Men bara att bita ihop och dansa lite. Ses där!

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

vi ska göra K-town-tecknet,dansa och sjunga tills vi är sådär mysigt salta och hesa :)
POUSS

2005-08-06 17:47  
Anonymous Anonym said...

du skriver verkligen skitbra. jag blir avundsjuk.

2005-08-14 21:03  

Skicka en kommentar

<< Home