söndag, september 10, 2006

Nutidsrealism via msn

Jasmin och jag kallar det här att ha distans till misären:

"Anticipation säger:
nä, det manliga förståndet alltså, finns det?
Linn säger:
nej, det manliga egot tog över"


"Anticipation säger:
ursäkta mig men du borde inse dina egna begränsingar och INSE att du ändå aldrig kommer kunna få någon bättre än jag. hon finns inte där ute, och finns hon det så vill hon ändå inte ha dig!!!! så fatta att jag är något du inte ens borde kunna drömma om och ta din chans och sluta tro att du är guds gåva till alla kvinnor och har ett helt liv som väntar dig där ute FÖR DET HAR DU INTE!!!! GAHAHAGFFA"

"Linn säger:
LIKSOM OBS OBS OBS! KAN VI SOFTA LITE ELLER?
Anticipation säger:
Jag är ingen klängig kvävbrud!!!! Jag är en Lev Ditt Liv Och Ha Roligt-brud!!!!! Men det hade vart ball om du asså liksom typ hade tyckt att det var roligast när jag var med"


"Anticipation säger:
vi tjejer, vi lyckas alltid höja upp även hans brister till skyarna! vi är överseende!
Linn säger:
eller huuur, jag bah DET ÄR BRISTERNA SOM ÄR DET VACKRA
VAD ÄR DET FÖR JÄVLA SKIIIIIIIIIIIIIIIIT, jag är så full av skiiiiiiiiiiiiiiiiit."



"Linn säger:
jag känner mig alltid som den här kattbilden när jag blivit överkörd av en kille, liksom som att livet bara skrattar åt en. livet bah AHAHHAAHHAA och man själv bah *vadglorupå*
Anticipation säger:
hahahahhaha ja
man själv ba: ja men jag är en fin människa jag kan bjuda på mig själv
Linn säger:
och livet bah AHAHHAHAHAHA
Anticipation säger:
precis, livet har dålig humor"

8 Comments:

Blogger Jasmin said...

du och jag borde skriva en bok! hahaha, den ahde iallafall blivit... rolig.

2006-09-10 21:24  
Blogger n said...

<3


ny hattig recension uppe :)

2006-09-10 21:56  
Blogger LOTTEN said...

haha asså du e beezst linn

2006-09-10 22:08  
Blogger Per said...

haha, du vet vad jag brukar säga med norrländks trovärdighet. du är så full av skit, linn.

2006-09-10 23:31  
Blogger Jasmin said...

LEOPARDDRÄKTEN VERSION TVÅ - min blogg! Gotta love it!

2006-09-11 13:50  
Anonymous Anonym said...

Tack så hjärtligt för i fredags. Det var otroligt härligt att få träffa er alla. /Jonna

2006-09-11 19:17  
Anonymous Anonym said...

Resten av kvällen var såhär -läskigt- knullmycket till belåtenhet! /Jonna

2006-09-11 21:24  
Anonymous Anonym said...

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jag dör. gör en ny LAFS för smarta brudar, plz.

2006-09-14 23:48  

Skicka en kommentar

<< Home