onsdag, augusti 23, 2006

Vad gör man hur får jag kontroll på det här, på huvudet på datumen på sakerna som ska bockas av och klaras av, dålig känsla ingen kontroll. Ingens armar ingens händer inget att luta sig mot att ramla mot att landa mot. Rädd tillåta snedsteg efter snedsteg, fel efter fel tillåta bristande kontroll och börja gå rakt ner utför för om jag ökar farten kan det bara fortsätta eskalera och hastigheten brusar redan i öronen låter som sus och det har sjungits fel sånger alldeles för länge nu. Ett steg en fot i taget en vardag en helg ett hjärta, snart blir orden rätt snart blir tonerna som noterna och noterna som jag.

5 Comments:

Blogger Lotta said...

Oj oj. Jag gillar dina texter. Den här var väldigt bra.

2006-08-24 08:29  
Blogger Lotta said...

Eller förresten, kan man säga texter??? Nåja. Du vet vad jag menar. Gillas.

2006-08-24 08:30  
Anonymous Anonym said...

När kommer Skåne (i form av Linn) till Blekinge?

2006-08-25 15:41  
Anonymous Anonym said...

(Där är en del bilder på dig från "avskedsmiddagen" hos Petra i min fotodagbok! /Jonna)

2006-08-27 16:37  
Anonymous Anonym said...

Jag hörde att du hade varit hos Petra i lördags. Vad avundsjuk jag blir. Jag SUKTAR efter er. Jag vill också umgås! I want some Linn. I want some Petra. I want some drunk (ja, ryktena går...) Anja! Se till att skriv lite kommentarer i min blogg då och då så att jag har något att svara på när jag sätter mig här i datorrummet. Dessutom har jag helt glömt vad adressen till din andra blogg är. Den där ...där du skriver. Du kan ju smyga över den när vi möts på msn en dag, jag vill gärna fortsätta att läsa där. Hoppas att allt är bra i Malmö och att skolstarten på Heleneholm gått fint. /Jonna

2006-08-27 21:43  

Skicka en kommentar

<< Home