tisdag, augusti 22, 2006

Måendet just nu. Hänger nära botten och det är fan inte okej.

Skolan har börjat med schemat från helvetet och jag kan inte förstå hur jag ska klara höst vinter mörker utan att helt och hållet förvandlas till en otroligt mycket bittrare och hemskare version av mitt annars så underbara jag.

Det där med att att vara underbar, jag måste byta synsätt. De flesta killar jag träffar brukar behandla mig som skit, jag brukar alltid tänka att det måste vara något fel på mig; inte snygg nog, inte bra nog, inte smart nog, inte rolig nog och så vidare i all oändlighet, men det får fan vara slut på det från och med nu för jag är så jävla fantastisk, fuck you som inte fattar det.

Skojar inte alltså.

9 Comments:

Anonymous Anonym said...

försök att inte tänk på att det här låter som agnespappaifuckingåmål, nu är väl sannoliken ännu större. men du är just det. fantastisk.

2006-08-22 00:33  
Blogger Linn said...

tack så mycket kära anonym.

2006-08-22 01:06  
Blogger Macks said...

du verkade inte så nära-botten-mående tidigare idag! och efter onsdag så är det omöjligt att vara där nere någonstans. visst har jag rätt?

:)

2006-08-22 02:35  
Blogger n said...

du kommer klara mörkret just för att du är så jävla underbar och fantastisk.

sommarens ljus räcker till höstlovet.
då ses vi och det räcker till jullovet och då ska vi fan också ses.

2006-08-22 16:15  
Anonymous Anonym said...

jag fattar det...och genom REGLERNA så kommer du hitta fler fattar..

2006-08-22 22:33  
Anonymous Anonym said...

finaste.

2006-08-25 23:26  
Blogger Linn said...

anonym: jag är en sucker för bekräftelse. vem är du?

2006-08-26 13:14  
Anonymous Anonym said...

Du är ju faktiskt rätt jättefantastisk. Och du är ju jättesnygg. Och du är ju himla smart. Och du är ju fanimej rolig. /Jonna

2006-08-27 21:44  
Anonymous Anonym said...

Jag skojjar inte heller.
Det är du som gäller!

2006-09-04 14:34  

Skicka en kommentar

<< Home