söndag, september 04, 2005

Tribute to Ryssland


Här till vänster ser ni min käre vän Michael. Han lyssnar även till Micke, Smögen eller bara kort och gott Ryssen. Micke bor i ett radhus med sin ryska mamma och sin ryska mormor som är ungefär 1.45 lång. Hans pappa heter Juri och lyssnar på Tarkan i bilen.
Med Micke har man alltid roligt, han bjuder på blåbärssoppa och roliga DVD-filmer, dessutom har han världens judefrisyr. Vi har känt varandra i snart tre år och han är som en våldsam storebror.
Micke har ingen flickvän men en hund som heter Sally, det tycker jag är rätt gay.
I fredags lovade Micke att komma ut och möta mig utanför en fest som jag inte hittade till, jag hade inga pengar på mobilen, så jag ringde från en kompis och Micke skulle möta mig tio minuter senare. Han glömde bort mig och ringde 50 minuter senare. Det visade sig att han suttit och pratat med en het tjej och lost track of time. Jag är inte långsint så jag förlät honom efter en liter gratis vin och två öl.
Vad jag vill säga med det här är att man inte ska dömma ryssen efter håret, under lockarna finns en trevlig typ!

Anna - Vadå.. är du och Micke tillsammans eller?
Linn - Ahahahhahahaha, nejnejnejnej! Vi är som syskon!
Lea - Mer som ett gammalt gift par.

Mycket bra härstammar från öst; Vodka, steroider och Micke.

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

jag älskar verkligen din blogg. du är sjukbra. jag saknar dig, ska vi fika snart?

2005-09-05 01:12  

Skicka en kommentar

<< Home