onsdag, mars 08, 2006

Typiskt brudig men söt grej: Jag hade blommig klänning idag och när jag kommer in i klassrummet på morgonen suckar tjejraden längst fram ett lång ååååå och fyra ”såå fiiiin”

Jag blev lika brudig och went all äsch då.

jasmins kommentar:
”samma grej med mig idag, hade rosett i håret.. alla ba "va söt du e ida" men ja typ halvsumpade när jag värsta hosta slem o spottade i papperskorgen på historian. asså detta med kvinnlighet...”

AHAHAHAHAA, det är så sant alltså.
jag kan heller aldrig pull it off i mer än ett par timmar.

4 Comments:

Blogger Jasmin said...

MISS U 2! samma grej med mig idag, hade rosett i håret.. alla ba "va söt du e ida" men ja typ halvsumpade när jag värsta hosta slem o spottade i papperskorgen på historian. asså detta med kvinnlighet...

2006-03-08 23:22  
Anonymous Anonym said...

Förlåt för att jag inte svarade på ditt inlägg. Men jag är nämligen sjuk och har inte umgåtts med datorn allt för mycket. Sorry att jag inte kunde köra biljettbyte ?idag?. Men imorgon ska jag till Anja i kiosken för hon ska ha biljetter. Typ efter 15.30. Har du tid då också? Om inte så kan vi ta det i helgen eller typ på måndag, det är lugnt.

2006-03-09 00:22  
Blogger Jasmin said...

oj, gick lite snabbt där i svängarna med kommentaren, missade lite ord här och var men tja! budskapet gick fram lixxooomm tihihi :)

2006-03-09 00:36  
Blogger alice rebecka teresia said...

VÅGA VÄGRA KVINNLIGHETENS NORMER.
E inte polititskt engagerad, men jag bara blir så ledsen när man ser alla /stureplans)tjejer som aldrig kan ha platta skor, va osminkade, skämta rått om olika saker, va självironiska, ha egna åsikter, headbanga, fulgarva osv osv. tack för att ni synliggjort problemet och kan ironisera över det.

2006-03-13 10:15  

Skicka en kommentar

<< Home