onsdag, januari 04, 2006

Ibland äter jag för att jag är glad också!!



Jag har aldrig riktigt lärt mig hur man gör när man gömmer sig bakom orden. Januari har inte börjat så bra, det mesta blir bara en påminnelse om hur mycket jag behöver någon just nu. Hade kunnat offra en tumme för 25 sekunders panna mot panna-leende mot leende. Jag hatar att jag är så jävla needy! Det är enligt Cosmopolitan det mest osexiga som finns. Sorry. Man bah kolla bilden, jag är ju typ adorable!! Skoja.
Nej, nu ska jag sluta gråta och ta mig samman. Hur fjantigt är det inte att sitta och gråta för att man vill vara kär? Man bah Linn plz, detta är inte Fucking Åmål. Skärp dig för fan.

Förrresten, nyårslöfte: Typ banta kanske?

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

jag vet
hur det är.

ps. du ska inte banta. absolut inte. ds

2006-01-04 04:00  
Blogger ebba said...

ooh, så ser man dem där. två och två i hand. går gatan upp och ner, shoppar lite sporadiskt. Tänk dik komplimanger vid varje klädprovning.
"oh, spring med mig över gatan så att vi hinner"
"håll min hand, ohh, vi klarade det! leeeende-kyss-lycklighet.
KÖR ÖVER DEM. tänker jag.

2006-01-05 00:22  

Skicka en kommentar

<< Home